A beautiful Lie

chapter II: dreaming dreams no mortal ever dared to dream before

A beautiful Lie

chapter II: dreaming dreams no mortal ever dared to dream before

پردازش های برق با rpa به عنوان یک سرویس

8 Challenges of CFOs That Can be Solved through RPA - CiGen ...

اتوماسیون فرآیند رباتیک (rpa) مجموعه ای از فناوری ها است که روبات های نرم افزاری (ربات ها) را قادر می سازد کارهای تکراری را که بطور معمول توسط مردم انجام می شود ، انجام دهند. فعالیت های قابل پیش بینی و ساختاری مانند فاکتور و پردازش سفارش و یا ورود به سیستم کارمندان به طور خودکار انجام می شود و کارکنان خود را برای انجام کارهای با ارزش بالاتر آزاد می کنید.

مزایای فناوری اتوماسیون فرایند روباتیک KnowledgeLake

کارهای دستی را خودکار کنید

نیاز به پردازش دستی را کاهش داده و به کاربران توانمند شوید تا خطاها را در جریان خودکار مدیریت کنند - نیازی به دخالت IT برای هر استثناء نیست.

پیچیدگی اتصال را کاهش دهید

پیچیدگی و خطر درگیر روشهای سنتی ادغام را محدود کنید. برای اتصال ابزارهای مدیریت محتوا به سیستم های خط مشی ، از rpa استفاده کند و در عین حال از پشتیبانی از کنترل های منطق کسب و کار که اغلب در رابط کاربری پخته شده (و توسط ادغام های API خراب می شود) پشتیبانی کند.

به سرعت و به راحتی نوآوری کنید

سرپرستان با استفاده از یک درگاه وب مبتنی بر وب ، کارهایی را مانند نظارت ، اجرای ، برنامه ریزی و به روزرسانی همه ربات ها ، فرآیندهای کلیدی را به صورت خودکار و بهبود می بخشند.

کارهای خودکار با کمک چکمه های جذاب و بدون توجه

ما rpa را با "رباتها" قادر می سازیم: برنامه های رایانه ای مستقل که می توانند با سیستمهای رایانه ای یا کاربران در تعامل باشند تا کارهای ساده و تکراری را انجام دهند که برای انسان زمان بر ، زمان آور یا غیرممکن باشد. رباتها برای اتوماسیون این کار کاربران نهایی آموزش داده شده و می توانند از تماشای کارهایی که کاربران در هنگام انجام اصلاحات و کارها روی دسک تاپ خود انجام می دهند ، یاد بگیرند و به طور خودکار داده ها را بخوانند و روند کار را همانطور که در عمل است یاد بگیرند.

در رباتها شرکت کرد

رباتهای حضور یافته برای بسیاری از فعالیتهای جلساتی مفید هستند در حالی که کل فرایند پایان به پایان نمی رسد. آنها با کار کردن در کنار همتایان انسانی خود ، ابزاری ارزشمند برای افزایش بهره وری یک فرد کارگر هستند.

رباتهای بی نظیر

ربات های بدون نظارت وظایف را انجام می دهند و با برنامه های مستقل از درگیری انسان تعامل دارند. این ربات های خودمختار می توانند در اثر وقایع ایجاد شده یا برنامه ریزی شوند و به طور مؤثر در فرآیندهای با حجم زیاد و بسیار تکراری کار کنند

اگر به دنبال اتوماسیون فرایندهایی از قبیل موارد زیر هستید:

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

حساب های قابل پرداخت و حساب های دریافتنی

منابع انسانی

کارمند شبانه روزی

مدارک پزشکی

ایجاد و به روزرسانی پرونده پزشکی

مدیریت مشتری

ایجاد و تهیه مشتری جدید

KnowledgeLake rpa: ابزار مناسب برای کار شما

KnowledgeLake PDK به شما امکان می دهد بدون نیاز به ایجاد تغییر در برنامه خود یا نیاز به همکاری از فروشنده برنامه ، هرگونه Windows ، مرورگر یا سیستم میراث را با هر برنامه دیگر ، منبع داده یا API سفارشی ادغام کنید. ما مجموعه ای از کلاس های سازمانی را ارائه می دهیم که از فن آوری های بوت حضور یافته و بی نظیر برخوردار بوده و اطمینان حاصل کنید که از ابزار مناسبی برای کار برخوردار هستید. این ، همراه با تجربه معماران KnowledgeLake که روی صدها پروژه با همه اشکال و اندازه های پشتوانه ای با یک روش اثبات شده کار کرده اند ، موفقیت پروژه شما را تضمین می کند.

هیچ محدودیتی در مورد چگونگی اتوماسیون ساده یا قوی وجود ندارد و همچنین دسترسی به منابع داده خارجی ، API ها ، سرویس های وب و غیره وجود ندارد. ادغام های مبتنی بر API خالص مبتنی بر API کاربران نهایی را از این فرآیند خارج می کند ، به این معنی که IT باید در هر زمان وجود داشته باشد. استثنا. در مورد KnowledgeLake rpa این اطمینان حاصل نمی شود که اگر به صورت دستی برای کاربر کار کند ، برای یک ربات کار می کند.

نورافکن خودکار اتوماسیون فرایند روباتیک KnowledgeLake

| پشتیبانی از هر دو ربات حضور یافته و بدون نظارت.

| با هر سرویس دهنده سنتی ویندوز ، مرورگر ، میراث (صفحه سبز) مبتنی بر برنامه ، پرونده های داده (CSV ، XML ، XLS) ، سرویس های وب و API های اختصاصی ادغام می شود.

| مدیریت اتوماسیون متمرکز و کنترل دسترسی برای مدیریت و پیکربندی.

| اعلان کاربر در زمان واقعی استثنائات را کاهش می دهد و پردازش را سرعت می بخشد.

| صف بندی شغلی اتوماسیون هوشمند ، مسیریابی ، و کارآیی مجدد خودکار از تقاضا.

| نمایشگر پخش ویدیو اتوماسیون نمایش 360 درجه ای از هر معامله اجرا شده را به کاربر می دهد.

نرم افزار کاربر مجازی

این برند علاوه بر تولید نرم افزار ربات ساز کاربر مجازی ربات هایی را هم که با استفاده از این نرم افزار اماده کرده است را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان قرار داده و علاوه بر تیم برنامه نویسی حرفه ای تیمی هم دارند که هر رباتی را در هر برنامه یا صفحه وبی که بخواهید برای شما اماده می کنند. . این ربات ها هیچ دسترسی به اطلاعات شما ندارند در واقع حتی نیاز به اینترنت هم در حین اجرا ندارند. برای دریافت مشخصات بیشتر می توانید به وبسایت https://www.v-user.com/fa مراجعه فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی